Bronzen medaille mee naar huis

groepsfoto

Concertharmonie Crescendo trok voor de tweede maal richting Riva del Garda om er op 9 april 2022 deel te nemen aan de Internationale concertwedstrijd ‘Flicorno d’Oro’.

Met 68 muzikanten vulden we het podium, waarbij heel wat jonge muzikanten uit Jong Crescendo voor het eerst mee speelden met de harmonie en het beste van zichzelf gaven.

In de afdeling "eerste categorie" bracht Crescendo het verplichte werk "Leonardo" van Otto Schwartz, die trouwens zelf in de jury zat. Het keuzewerk was "Angels in the architecture" van Frank Ticheli.

De inzet werd beloond met een mooie derde plaats (op 8 deelnemers in eerste categorie) en een score van 90,5 % Een bassdrum van Yamaha hoorde ook bij die podiumplaats.